Tegemist on wisniowski.pl eestikeelse demo lehega mis on suunatud panels.com.ee pakkumistele ja reklaamile. Kõik õigused on kaitstud.

LAADIMIS SÜSTEEMID


Meie pakkumine sisaldab tootevalikut peale- ja mahalaadimiseks, st tööstusuksed, dokitasandid, dokivarjualused ja lisaseadmed. Kõik komponendid on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, kasutades uusimaid tehnoloogiaid. Tooted vastavad kõigile ohutus- ja tööstandarditele.


WIŚNIOWSKI Voldikuksed - luksuse sümbol




DOCKI TASANDID


Docki tasandajad on ette nähtud lao ja sõiduki kõrguse erinevuse ületamiseks.

Pakume kahte tüüpi doki tasandajaid:

  • PowerRamp 232 NG - elektrohüdrauliline doki tasandamine hingedega
  • PowerRamp 233 NG - teleskoopse huulega elektrohüdrauliline dokitasand


DOCK SHELTERS


WIŚNIOWSKI pakutavad dokivarjualused on vastupidavuse ja heade tööomadustega. Dock varjualused aitavad vähendada energiatarbimist, kaitsevad kaupu ja aitavad kaasa paremale töökohale.

Tahke kangas on väga vastupidav ultraviolettkiirgusele, kõrgetele ja madalatele temperatuuridele. Dokside varjualused säilitavad esteetilise välimuse pika aja jooksul ja selle eraldi osad ei näita läbipainet.

Meie pakkumine hõlmab mitut tüüpi dokivarjualuseid, mis sobivad erinevat tüüpi sõidukitele, kaupadele ja laoviisidele.



RATASJUHISED


Sõiduki ohutu ja täpse dokkimise laadimiskohas tagavad rattajuhikud.

Rattajuhikud tagavad sõiduki täpse dokkimise ja välistavad laadimissüsteemi, lao ja sõiduki kahjustamise võimaluse.



PUMPAD


Põrkerauad pakuvad laadimisjaama ja sõiduki täiendavat kaitset kahjustuste eest.

Põrkerauad neelavad energiat juhuks, kui dokkiv sõiduk surub vastu ümberlaadimisjaama




TEAVE




Elektrohüdrauliline doki tasandamine hingedega PowerRamp 232 NG


Kujundus

  • pisarplaat paksusega 8 mm (kogu paksus) ja 6 mm (põhipaksus)
  • huul on valmistatud rebimisplaadist paksusega 10 mm (kogu paksus) ja 8 mm (põhipaksus)
  • platvormi tugevdatakse kogu selle pikkuses
  • esiplatvormi hinged on isepuhastatavad

Sõida

  • platvormi ja huuli juhitakse hüdrosilindri abil
  • silinder asub keskel. See võimaldab doki tasandajal kompenseerida sõiduki võnkumisi kuni 10% platvormi laiusest

Operatsioon

  • Doki tasandajat 232 NG saab kasutada ainult ühe nupuga. Nuppu vajutades tõuseb platvorm puhkeasendist ja laiendab huuli, kui platvorm saavutab oma kõrgeima asendi. Nupu vabastamisel langevad platvorm ja huul automaatselt sõiduki laadimistasemele.

Turvaseadmed

  • täielikult hüdrauliline ohutuspeatus on ette nähtud silindrisse sisseehitatud vooliku lõhkeventiilina
  • hädaseiskamislüliti lukustusfunktsiooniga,
  • platvormi külgsektsioonid jalakaitsmetena,
  • huul toetub esitulele puhanud asendis (liikluse külgmine kaitse),
  • must ja kollane ohumärgis,
  • vastupidav hooldusstruktuur,
  • termiline relee mootori kaitseks

Elektrohüdrauliline doki tasandaja teleskoophülsiga PowerRamp 233 NG


Kujundus

  • pisarplaat paksusega 10 mm (kogu paksus) ja 8 mm (põhipaksus)
  • huul on valmistatud rebimisplaadist paksusega 14 mm (kogu paksus) ja 12 mm (aluse paksus)
  • platvormi tugevdatakse kogu selle pikkuses

Sõida

  • platvormi ja huuli juhitakse hüdrosilindri abil
  • teleskoophuul on tugevdatud juhikutega, mis libistavad sisse platvormi profiili
  • madal hüdrosilindri töörõhk (100 bar)
  • silindri kõva kroomitud kolvid taluvad töörõhku 1200 baari.
  • hüdrovoolikud taluvad töörõhku kuni 600 baari.
  • peasilinder on varustatud kaitseklapiga

Operatsioon

  • Doki tasandajat 233 NG juhitakse 4-nupulise juhtpaneeliga
  • teleskoophuul blokeeritakse, kui platvorm jõuab sõiduki voodisse
  • hüdrauliline seade aktiveerib platvormi ja huuli eraldi
  • kaldtee jälgib automaatselt sõiduki võnkumisi laadimise ajal (tühjendamisel)

Turvaseadmed

  • täielikult hüdrauliline ohutuspeatus on ette nähtud silindrisse sisseehitatud vooliku lõhkeventiilina
  • hädaseiskamislüliti lukustusfunktsiooniga,
  • platvormi külgsektsioonid jalakaitsmetena,
  • huul toetub esitulele puhanud asendis (liikluse külgmine kaitse),
  • must ja kollane ohumärgis,
  • vastupidav hooldusstruktuur,
  • termiline relee mootori kaitseks
  • selged juhissümbolid

DOCKI TASANDID - MÕÕTMED:

Mõõdud [mm] 2000 x 2000 2000 x 2500 2000 x 3000 2250 x 2000 2250 x 2500 2250 x 3000
PoweRamp 232 NG 232 NG - 009 232 NG - 010 232 NG - 011 232 NG - 013 232 NG - 014 232 NG - 015
PoweRamp 233 NG 233 NG - 009 233 NG - 010 233 NG - 011 233 NG - 013 233 NG - 014 233 NG - 015



Dokkivarjualune PowerShelter 403M


Kujundus

  • esiraam on valmistatud anodeeritud ja sepistatud alumiiniumist
  • tagumine raam on galvaniseeritud terasest
  • kahe raami vahelised liigendvardad tagavad doki varjualuse kohanemise dokitud sõidukiga
  • vee äravoolusüsteem varjualuse ülaosas

Kardin

  • valmistatud katkematust tükist PVC-ga kaetud polüesterkangast
  • kõrge vastupidavus rebenemisele ja kahjustustele
  • kardin on elastse pikkusega ja stabiilse laiusega
  • külgkardinatel olevad triibud on juhistele dokkimiseks

Tehniline kirjeldus

  • Laius –3400 mm
  • Kõrgus –3400 mm
  • Eend -600 mm
  • Külgkardinate laius –600 mm
  • Ülemise kardina kõrgus –1000 mm
  • Kardinakangas - 2500 / 3000g / m2
  • Standardvärv - must

Täispuhutav dokivarjualune PowerShelter 407


Kujundus

  • tsingitud terasraam kaetud kaetud teraslehega
  • nurgad on kaitstud anodeeritud alumiiniumplaatidega
  • kaitsekonsoolid tsingitud terasplekist

Padjad

  • valmistatud antistaatilisest ja kulumiskindlast kangast, mõlemalt poolt kaetud PVC-ga
  • kaitseribad kahekihilisest elastsest antistaatilisest PVC-kattega polüesterkangast
  • kokkupandavad täispuhutavad padjad

Sõida

  • ülemist padja juhib torukujuline mootor
  • puhuri mootor tagab, et pikenduse ajal täidetakse kõik padjad samaaegselt õhuga

Operatsioon

  • ühe nupuga saab juhtida nii toruja mootorit kui ka padju
  • inflatsiooniaeg lao ja sõiduki vahelise ala tihendamiseks on 30 sekundit
  • puhuri mootor hoiab rõhku padjades
  • tuvastussüsteem tagavad, et ülemine padi kohandub pidevalt sõiduki liikumisega
  • puhuri mootor desaktiveeritakse nupu vajutamisega
  • ülemine padi on integreeritud sissetõmbamisfunktsiooni abil sisse tõmmatud

Tehniline kirjeldus

  • Laius –3500 mm
  • Kõrgus –3750 mm
  • Eend - 0/800 mm
  • Kaitseriibud (külgmiste padjade laius) –250 mm
  • kaitseriibud (topsi kõrgus)
  • soovitatav paigalduskõrgus4700 mm
  • padjakangas - 650g / m
  • küljepadja laius (täispuhutav) –600 mm
  • ülapadja sügavus (täispuhutav) –1100 mm
  • inflatsiooniaeg - 30 sekundit
  • deflatsioon
  • juhtpaneeli kaitseklass - IP65
  • toiteallikas - 230 V / 0,25 kW
  • juhtvool - 24 V DC
  • töötemperatuurid - alates -35 ° C kuni 80 ° C
  • värv - must

Betoneeritavad rattajuhikud - 970-013


  • valmistatud kuumtsingitud terasest torust korrosioonikaitseks
  • läbimõõt160 mm
  • pikkus1920 mm
  • rattajuhikud betoneeritakse 40 cm sügavusele

Kruvitavad rattajuhikud (äärikversioon) - 970-011


  • valmistatud kuumtsingitud terasest torust korrosioonikaitseks
  • läbimõõt160 mm
  • pikkus 1920
  • äärik tuleb kruvida nelja ankruga maapinnale

Kummist põrkeraud RB 300


  • valmistatud täiskummist mõõtmetega 250x300x100 [mm]
  • Kaitseraual on kaks paigaldusava
  • Paigaldamine terasplaadile on võimalik

Kummist põrkeraud RB 500


  • Valmistatud täiskummist mõõtmetega 250x500x100 [mm]
  • Kaitseraual on kaks paigaldusava
  • Paigaldamine terasplaadile on võimalik